АЙДЕТНИКА та БРЕНДІНГ

Фірмовий стиль.

Створення візуальної концепції та стилю бренду. Брендбук.

З чого починається успіх?

Як створити свій бренд

Для більшості, такі графічні зображення як відкушене яблуко, три полоски на спортивному одязі або велика жовта буква “М” – одразу ж викликають асоціації з певним брендом. Так, ці бренди вже стали відомими всьому світу, але починали вони з малого. Разом з тим як розвивався їх бізнес, набували і характерних рис та відтінків їх графічні образи та ідентичність.

Зображення, слогани та навіть поєднання повних кольорів, передають вам ті почуття які виробник намагається поєднати із своїм товаром або послугою. Саме корпоративна ідентифікація (англ. corporate identity) забезпечує зовнішній образ підприємства у очах громадськості, замовників і співробітників. Вона забезпечується різними засобами, такими як – відповідний дизайн, брендинг та використання товарних знаків

Фірмовий стиль та брендбук.

Як і більшість процесів маркетингу, корпоративна айденткиа починається з глибокого вивчення бізнес моделі замовника. Визначаються домінуючи переваги, риси та особливості товару або послуги. Що саме надає той чи інший товар/послуга окрім прямого його значення? Які емоції викликає, що відчуває споживач використовуючи той чи інший товар/послугу?

Поступово визначаючи характерні риси та особливості компанії формується її бренд та стилістика - створюється корпоративна айдентика в таких проявах, як Логотип, Слоган, Товарний знак, Бренд бук та інше.

Основні складові айдентики

01.

Піраміда бренду

Формування піраміди бренду складається з визначення таких понять як суть бренду, його місії, цінностей, позиціювання, функціональних та емоційних переваг, його характеру та тональності (tone of voice).

02.

Логотип та слоган

Логотип — графічний знак, емблема або символ, що використовується комерційними підприємствами для підвищення впізнаваності у соціумі. Логотип являє собою назву сутності, яку він ідентифікує, у вигляді стилізованих літер та/або ідеограми.

03.

Брендбук

Брендбук містить повний посібник з фірмового стилю, який включає докладний опис використання кожного фірмового елемента на різних носіях, як рекламних, так і корпоративних. Брендбук – це опис основних елементів ідентичності та атрибутів бренду.

Зацікавились або виникли питання?

Давайте поспілкуємось!

phone_icon

Call me at 10:00-16:00

skypeicon

SKYPE

Evgen Kuchma

facebook_social media_icon

FACEBOOK

Відправити повідомлення