АЙДЕТНИКА та БРЕНДІНГ
Фірмовий стиль.
З чого починається успіх?
Як створити свій бренд
Для більшості, такі графічні зображення як відкушене яблуко, три полоски на спортивному одязі або велика жовта буква “М” – одразу ж викликають асоціації з певним брендом. Так, ці бренди вже стали відомими всьому світу, але починали вони з малого. Разом з тим як розвивався їх бізнес, набували і характерних рис та відтінків їх графічні образи та ідентичність.
Зображення, слогани та навіть поєднання повних кольорів, передають вам ті почуття які виробник намагається поєднати із своїм товаром або послугою. Саме корпоративна ідентифікація (англ. corporate identity) забезпечує зовнішній образ підприємства у очах громадськості, замовників і співробітників. Вона забезпечується різними засобами, такими як – відповідний дизайн, брендинг та використання товарних знаків
Фірмовий стиль та брендбук.
Поступово визначаючи характерні риси та особливості компанії формується її бренд та стилістика - створюється корпоративна айдентика в таких проявах, як Логотип, Слоган, Товарний знак, Бренд бук та інше.
Основні складові айдентики